Doruk Madencilik İşçileri Beypazarı'nda Polis Engeline Takıldı
- Varol Report
- 2 Haz
- 1 dakikada okunur

Yıldızlar SSS Holding bünyesindeki Doruk Madencilik işçileri, taahhüt edilen haklarının ödenmemesi üzerine Ankara'ya ikinci kez yürüyüşe geçti. Eskişehir'den Ankara'ya yürüyerek gelen ve başkentte 9 günlük açlık grevi yapan işçiler, Çalışma, İçişleri ve Enerji bakanlıklarının garantörlüğünde ödeme sözü alarak eylemlerini sonlandırmıştı. Ancak Yıldızlar SSS Holding verilen taahhütlere rağmen işçi alacaklarını ödemedi.
Bağımsız Maden İş Sendikası, 23 Mayıs'ta yaptığı açıklamada eylemi bitirmelerinin ardındaki koşulu ve 1 Haziran'da direnişe yeniden başlayacaklarını duyurmuştu. İşçiler Ankara'ya ulaşmak için yola çıktığında Beypazarı'nda polis engeliyle karşılaştı; bekleyişleri sürüyor.
Sendikanın sosyal medya hesabından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Gemileri yaktık, geri dönüş yok. Üç bakanlık bir holdinge söz geçiremiyor. Otobüslerimizi şoförleri tehdit ederek iptal ettiler. Hakkı gasbedilen madenci Ankara'ya gitmesin diye önümüzü kestiler.
Bu ferman kimin fermanı?
Tüm halkımızı perşembe günü saat 12.00'de Yıldızlar SSS Holding önüne çağırıyoruz."



Yorumlar